Renovatie Evolution Bobbejaanland

Plaats reactie
pretparkfansitebe
Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 22-12-2013 22:00

Renovatie Evolution Bobbejaanland

Bericht door pretparkfansitebe » 19-01-2014 13:52

De achtbaan Evolution in Bobbejaanland krijgt momenteel een renovatie..

nathan.gevaert
Beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: 19-01-2014 20:09

Bericht door nathan.gevaert » 19-01-2014 20:24

Ik ben zo blij dat ze de (R)evolution weer gaan opknappen! :D Maar nu hoop ik wel dat ze het 'deftig' gaan doen, de oude revolution was veel beter dan die nu, ik zou echt graag willen dat het oude gevoel gewoon weer terugkomt. Er is nu wel een nieuw thema van de jungle er bij gekomen dus ik ben erg benieuw hoe ze het daar gaan doen! :)

pretparkfansitebe
Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 22-12-2013 22:00

Bericht door pretparkfansitebe » 19-01-2014 20:29

nathan.gevaert schreef:Ik ben zo blij dat ze de (R)evolution weer gaan opknappen! :D Maar nu hoop ik wel dat ze het 'deftig' gaan doen, de oude revolution was veel beter dan die nu, ik zou echt graag willen dat het oude gevoel gewoon weer terugkomt. Er is nu wel een nieuw thema van de jungle er bij gekomen dus ik ben erg benieuw hoe ze het daar gaan doen! :)
Volgens een betrouwbare bron wordt de ingang terug naar de oude industriële decoreerd! En verdwijnt het jungle-decor bij de evolution.. :)

John1976
Gevorderd
Berichten: 17
Lid geworden op: 19-01-2014 19:44

Bericht door John1976 » 20-01-2014 20:53

pretparkfansitebe schreef:
nathan.gevaert schreef:Ik ben zo blij dat ze de (R)evolution weer gaan opknappen! :D Maar nu hoop ik wel dat ze het 'deftig' gaan doen, de oude revolution was veel beter dan die nu, ik zou echt graag willen dat het oude gevoel gewoon weer terugkomt. Er is nu wel een nieuw thema van de jungle er bij gekomen dus ik ben erg benieuw hoe ze het daar gaan doen! :)
Volgens een betrouwbare bron wordt de ingang terug naar de oude industriële decoreerd! En verdwijnt het jungle-decor bij de evolution.. :)
Ik hoop dat de oude ingang terug komt! Was veel toepasselijker dan deze die er nu is... :) Het zal ook oude herinneringen naar boven laten komen bij heel wat bbj-fans :D ^^

ParkReviews
Gevorderd
Berichten: 12
Lid geworden op: 19-01-2014 20:17

Bericht door ParkReviews » 20-01-2014 21:23

Leuk dat ze alles naar de "vroegere" staat willen terugbrengen, ik heb (R)evolution enkel gezien met die vreselijk lelijke TL-lampen en legernetten i.p.v een leuke ruimte sfeer...
Eigenaar van ParkReviews op YouTube
Medewerker van Pretparkfansite.be

Plaats reactie