Nieuwe attractie 2015

Plaats reactie
pretparkfansitebe
Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 22-12-2013 22:00

Nieuwe attractie 2015

Bericht door pretparkfansitebe » 03-01-2015 19:31

Bobbejaanland investeert 5 miljoen euro in de bouw van een nieuwe "Belevingstunnel. Binnenkort start het pretpark Bobbejaanland met de bouw van een gloednieuwe attractie, die volgend voorjaar klaar zal zijn. Roland Kleve, directeur van het Plezantste Land, licht alvast een tipje van de sluier: “We hebben lang nagedacht over welke ride we zouden bouwen. Uit onderzoek bleek dat onze bezoekers niet echt zitten te wachten op een nieuwe coaster, integendeel. Het wordt dan ook een heel ander type attractie dan het bestaande aanbod in Bobbejaanland. Een attractie die ook een breder publiek aanspreekt. We investeren 5 miljoen euro in de bouw van een zogenaamde immersive tunnel. Letterlijk betekent dit tunnel waarin je ondergedompeld wordt. Op een oppervlakte van 1.500 m² creëren we een compleet nieuwe wereld, waar we onze bezoekers mee naartoe nemen.”

Tijdens een jeepsafari door de jungle belanden bezoekers plots in een ondergrondse wereld met grotten en mijnschachten die bewaakt worden door exotische monsters. Dankzij moderne film- en animatietechnieken is de bezoeker niet alleen toeschouwer, maar wordt hij zelf letterlijk deel van het verhaal. In een immersive tunnel is de lijn tussen feit en fictie bijzonder dun, waardoor bezoekers de attractie beleven met al hun zintuigen.
Afbeelding

Nathan - N8N Rides
Ervaren gebruiker
Berichten: 23
Lid geworden op: 03-01-2015 20:14

Nieuwe attractie 2015

Bericht door Nathan - N8N Rides » 04-01-2015 14:40

Ik vind simulators een beetje ouderwets, maar goed, met al die nieuwe technieken van tegenwoordig weet je maar nooit :P Ik hoop dat het iets wordt zoals Movie Park, maar vrees dat Bobbejaanland daar net niet het geld voor heeft. De tekeningen bevallen me in ieder geval wel, en het klinkt toch goed van thema, ik hoop dat het even goed wordt, want in Bobbejaanland hebben ze veel werk aan hun thema ;) We zullen zien wat het wordt...

Thomas
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 22-04-2015 18:42

Bericht door Thomas » 24-04-2015 13:15

Het klinkt wel de moeite vind ik. Als ze dit goed uitwerken kan het wel eens erg adembenemend worden. Maar het valt inderdaad af te wachten. Ik vind het alleszins leuk dat ze eens wat nieuws proberen. Er zijn al genoeg achtbanen en dergelijke in Bobbejaanland.

Plaats reactie