Sluiting Silbermine / Nieuwe attractie

Plaats reactie
pretparkfansitebe
Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 22-12-2013 22:00

Sluiting Silbermine / Nieuwe attractie

Bericht door pretparkfansitebe » 19-01-2014 14:17

De langdurende darkride Silbermine sluit haar deuren en wordt vervangen door een nieuwe attractie.. Hieronder kun je discussieren over dit verlies/nieuwigheid! :shock:

Elise'tje
Ervaren gebruiker
Berichten: 22
Lid geworden op: 19-01-2014 19:26

Re: Sluiting Silbermine / Nieuwe attractie

Bericht door Elise'tje » 19-01-2014 19:37

pretparkfansitebe schreef:De langdurende darkride Silbermine sluit haar deuren en wordt vervangen door een nieuwe attractie.. Hieronder kun je discussieren over dit verlies/nieuwigheid! :shock:
Nog maar 1 keer in Phantasialand geweest, maar ik herinner me nog deze mooie darkride! Bellewaerde heeft ook een darkride omgeruilt voor een nieuwe attractie... Dat was zonde!

Maar Phantasialand is veel professioneler en zal er wel terug iets moois van maken zeker??

nathan.gevaert
Beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: 19-01-2014 20:09

Bericht door nathan.gevaert » 19-01-2014 20:28

Wat? Sluit de silbermine? Niet dat ik dat heel erge zonde vind want phantasialand heeft nog 3 andere darkrides en hij was ook al erg verouderd, ik vind het voor de nostalgie wel jammer. Ik ben erg benieuwd wat phantasialand voor nieuwe attractie gaat zetten. Want naar mijn mening is er niets dat phantasialand mist. Wat voor attractie zouden jullie graag in phantasialand zien??

Elise'tje
Ervaren gebruiker
Berichten: 22
Lid geworden op: 19-01-2014 19:26

Bericht door Elise'tje » 19-01-2014 21:01

nathan.gevaert schreef:Wat? Sluit de silbermine? Niet dat ik dat heel erge zonde vind want phantasialand heeft nog 3 andere darkrides en hij was ook al erg verouderd, ik vind het voor de nostalgie wel jammer. Ik ben erg benieuwd wat phantasialand voor nieuwe attractie gaat zetten. Want naar mijn mening is er niets dat phantasialand mist. Wat voor attractie zouden jullie graag in phantasialand zien??

Ik kan niet veel attracties bedenken... In Phantasialand heb je bijna alle attractie-soorten... :lol: Kben erg benieuwd wat ze zullen toevoegen! :D

Nathan - N8N Rides
Ervaren gebruiker
Berichten: 23
Lid geworden op: 03-01-2015 20:14

Sluiting Silbermine / Nieuwe attractie

Bericht door Nathan - N8N Rides » 04-01-2015 15:09

Silbermine is intussen al wel een tijdje dicht, en de bouw van de nieuwe attractie is begonnen. Er is nog bijna niks bekend gemaakt, wie heeft er een idee van wat er kan komen?

Plaats reactie