Plopsaland de panne

Plaats reactie
WietzebraeM
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 04-01-2015 13:49

Plopsaland de panne

Bericht door WietzebraeM » 04-01-2015 14:00

ik als Gebuur uit de straat waar Plopsaland de panne is zijn we heel trots omdat er veel veranderingen gebeuren in het park en hopelijk binnen kort die nieuwe attractie in 2016 een van mijn lieveling attracties een Houten achtbaan ik kijk er naar uit en ook het zwembad met al die glijbanen iets dat ik ook graag doe , wat Plopsaland theater eens op bezoek mag laten komen is Bløf de Nederlandse rockgroep heel goed met vriendelijke groetjes van wietze braem
Plopsaland de panne THE best

Nathan - N8N Rides
Ervaren gebruiker
Berichten: 23
Lid geworden op: 03-01-2015 20:14

Plopsaland de panne

Bericht door Nathan - N8N Rides » 04-01-2015 14:28

Ik wil er ook wel komen wonen, ik kom er verschillende keren per jaar maar moet altijd 3 uur op de trein zitten :/ Ik hoop ook op een houten achtbaan, maar nog niets is bevestigd...

pretparkfansitebe
Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 22-12-2013 22:00

Bericht door pretparkfansitebe » 04-01-2015 20:18

Afgelopen kerstvakantie ontvingen Plopsaland De Panne en Plopsa Indoor Hasselt samen maar liefst 113.000 bezoekers. Nooit eerder in de geschiedenis van de Plopsa-Group, brachten zoveel mensen een bezoek aan een Plopsa-park tijdens de kerstvakantie...
Meer dan 78.000 Plopsa-fans brachten afgelopen kerstvakantie een bezoek aan Winter Plopsaland in De Panne. Dat is een status quo in vergelijking met vorig jaar, wat toen reeds een absoluut record was. “Wij zijn erg tevreden met deze cijfers.”, zegt Wim Wauters, parkmanager van Plopsaland DePanne. “We hebben ook dit jaar alles uit de kast gehaald om het park volledig om te toveren in een prachtig Winterwonderland met feeërieke verlichting, een ijspiste, een lichtjesparade en honderden kerstbomen. Het extra attractie-aanbod, de speciale kerstanimatie en Ketnet Kerst vallen duidelijk in de smaak.”

Ook Plopsa Indoor Hasselt blikt terug op een uiterst succesvolle kerstvakantie. Meer dan 35.000 Plopsa-fans genoten van een dagje Plopsa Indoor-plezier. Dit vertegenwoordigt een mooie stijging van 8% ten opzichte van vorig jaar. Ook Plopsa Indoor Hasselt ademende een winterse gezelligheid uit. Bovendien werden alle kinderen getrakteerd op een liveshow van de echte Kabouter Klus.

“We zijn erg tevreden met deze cijfers.”, zegt Steve Van den Kerkhof, CEO van de Plopsa-groep, enthousiast. “Het weer was buiten de tweedaagse winterprik erg gematigd waardoor het ideaal weer was om ons buitenpark in De Panne te bezoeken als op de weg te gaan om Plopsa Indoor Hasselt te bezoeken.”
Afbeelding

Elise'tje
Ervaren gebruiker
Berichten: 22
Lid geworden op: 19-01-2014 19:26

Bericht door Elise'tje » 04-01-2015 20:22

Wij waren erbij, en het was super! :)

WietzebraeM
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 04-01-2015 13:49

Re: Plopsaland de panne

Bericht door WietzebraeM » 05-01-2015 20:47

WietzebraeM schreef:ik als Gebuur uit de straat waar Plopsaland de panne is zijn we heel trots omdat er veel veranderingen gebeuren in het park en hopelijk binnen kort die nieuwe attractie in 2016 een van mijn lieveling attracties een Houten achtbaan ik kijk er naar uit en ook het zwembad met al die glijbanen iets dat ik ook graag doe , wat Plopsaland theater eens op bezoek mag laten komen is Bløf de Nederlandse rockgroep heel goed met vriendelijke groetjes van wietze braem
Plopsaland de panne THE best

Plaats reactie