Bellewaerde 2015

Plaats reactie
pretparkfansitebe
Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 22-12-2013 22:00

Bellewaerde 2015

Bericht door pretparkfansitebe » 05-01-2015 19:30

2 Nieuwe Shows, en heel wat onderhoudswerken in Bellewaerde! Hieronder een overzichtje:

Parking B
Afgelopen week is men in Bellewaerde begonnen met graafwerken op Parking B. Dit is de parking die wordt geopend bij veel bezoekers of speciale gelegenheden zoals bedrijfs-evenementen of Halloween Night. Op het noordelijke deel van deze parking werd heel wat grond aangevoerd, om nieuwe verharde wegen aan te leggen (Rode perceel). Deze waren tot heden onverhard, tot tegenstelling van alle andere parkings van Bellewaerde. Mogelijk worden de andere delen van de parking ook aangepakt, daar zouden de putten in het wegdek terug opgevuld kunnen worden.

Quarantaineverblijf
Nabij het Palendorp in het Kidspark wordt een Quarantaineverblijf gebouwd, een minidierenkliniek wordt het door Bellewaerde beschreven. Deze kleine nieuwigheid is broodnodig, omdat het park de voorbije jaren flink geïnvesteerd heeft in het uitbreiden van het dierenaanbod. En om de dieren goed te kunnen blijven opvolgen en eventueel te verzorgen.

Piratenboot
Via de facebook-pagina van Bellewaerde werd onlangs bekend dat ze momenteel "De Piratenboot" een kleine renovatie bezorgen. Op de foto's die werden gepubliceerd zie je dat er rondom de attractie rotsblokken werden gevormd.

Tuff Tuff
Het Kidspark werd vorig seizoen flink onder handen genomen, dus daar mogen we geen grote veranderingen verwachten. Het dak van de attractie Tuff Tuff kreeg wel al een kleine opknapbeurt.
Afbeelding

John1976
Gevorderd
Berichten: 17
Lid geworden op: 19-01-2014 19:44

Bericht door John1976 » 05-01-2015 19:48

Vele kleine investeringen in bellewaerde deze winter!
Goe bezig daar zou ik zeggen! Jammer dat er ng geen nieuwe attractie is aangekondigd :(

Elise'tje
Ervaren gebruiker
Berichten: 22
Lid geworden op: 19-01-2014 19:26

Bericht door Elise'tje » 05-01-2015 19:49

Gingen ze Riversplash nie afbreken? Ik had daar iets van opgevangen..
Voor mij hoeft deze niet weg! Laat hem maar lekken staan :D

Pretparken!
Beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: 03-01-2015 20:12

Bericht door Pretparken! » 05-01-2015 20:07

Leuk dat ze verder doen! Die putten in parking B waren overdreven de laatste keer dat ik ben geweest.. (Halloween Night)

Plaats reactie